Subject: LC0301 elektriprojekti kooskõlastus
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jan 2024 14:51:20 +0200

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga LC0301 „ Vasu PEJ elektriliitumine,
Väljaküla, Saarde vald, Pärnu maakond“

Projekti raames on planeeritud maakaabelliini paigaldus koos
liitumiskilbiga 92 Tartu – Viljandi – Kilingi-Nõmme tee kaitsevööndis K
121,87.

Ja kaitsevööndis paralleelselt lahtisel kaevel 92 Tartu – Viljandi –
Kilingi-Nõmme tee km 122,37-122,69.

Kui Teil on projektlahenduse kohta küsimusi või ettepanekuid, siis palun
anda neist teada.

Tööde täpsemaks kirjeldamisks lisasin digikonteineri manusena ja palun
need kooskõlastada.

Kooskõlastamiseks piisab lihtvastusest sellele kirjale.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.